Social media usage and organizational performance: Reflections of Malaysian social media managers

acents Investigated social media usage and its impact on organizational performances. acents Qualitative method was used to study the social media usage among organizations. acents Organizations use social media for advertising, customer relations and more. acents Social media usage helped organizat...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Parveen, Farzana [verfasserIn]

Jaafar, Noor Ismawati

Ainin, Sulaiman

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © COPYRIGHT 2015 Elsevier B.V.

Schlagwörter:

Social media

Usage

Systematik:

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Telematics and informatics - Amsterdam [u.a.] : Elsevier, 1984, 32(2015), 1, Seite 67

Übergeordnetes Werk:

volume:32 ; year:2015 ; number:1 ; pages:67

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1016/j.tele.2014.03.001

Katalog-ID:

OLC1956761047

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!