Building cultural intelligence: insights from project management job advertisements

This paper examines how organisations that conduct worldwide recruitment of project management professionals can derive insight from the cultural preferences stated within project management job advertisements. Drawing on project management practitioner job advertisements placed by 2040 organisation...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Chipulu, Maxwell [verfasserIn]

Ojiako, Udechukwu

Marshall, Alasdair

Williams, Terry

Neoh, Jun Guan

Mota, Caroline

Shou, Yongyi

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2016

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © 2015 Taylor & Francis 2015

Schlagwörter:

cultural intelligence

cultural values

Project management

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Production planning & control - London [u.a.] : Taylor & Francis, 1990, 27(2016), 3, Seite 133-147

Übergeordnetes Werk:

volume:27 ; year:2016 ; number:3 ; pages:133-147

Links:

Volltext
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/09537287.2015.1083623

Katalog-ID:

OLC1958618896

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!