An emic lens into online learning environments in PBL in undergraduate dentistry

Whilst face-to-face tutorial group interaction has been the focus of quantitative and qualitative studies in problem-based learning (PBL), little work has explored the independent learning phase of the PBL cycle from an interactionist perspective. An interactional ethnographic logic of inquiry guide...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Bridges, Susan [verfasserIn]

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © 2015 Taylor & Francis 2015

Schlagwörter:

ethnographic

dentistry

problem-based learning

online learning

multimodal

Logic

Video recordings

Dentistry

Mapping

Knowledge

Online instruction

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Pedagogies - Philadelphia, Pa. : Routledge, Taylor & Francis, 2006, 10(2015), 1, Seite 22-16

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2015 ; number:1 ; pages:22-16

Links:

Volltext
Link aufrufen
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/1554480X.2014.999771

Katalog-ID:

OLC1961730448

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!