Using a Scoring Rubric to Assess the Writing of Bioethics Students

Educators in bioethics have struggled to find valid and reliable assessments that transcend the "reproduction of knowledge" to target more important skill sets. This manuscript reports on the process of developing and grading a minimal-competence comprehensive examination in a bioethics ma...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Stoddard, Hugh A [verfasserIn]

Labrecque, Cory A

Schonfeld, Toby

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2016

Schlagwörter:

Bioethics

Graduate students

Graduate studies

Student writing

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Cambridge quarterly of healthcare ethics - New York, NY [u.a.] : Cambridge Univ. Press, 1992, 25(2016), 2, Seite 301

Übergeordnetes Werk:

volume:25 ; year:2016 ; number:2 ; pages:301

Links:

Volltext
Link aufrufen
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1017/S0963180115000602

Katalog-ID:

OLC1973264013

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!