Cocreative customer practices: Effects of health care customer value cocreation practices on well-being

Drawing on three studies using data from six separate samples of 1151 health care customers, the authors investigate cocreative customer practices, modeling the effects of customer value cocreation practices on well-being. Results highlight that while positive interactions with medical staff (doctor...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

McColl-Kennedy, Janet R [verfasserIn]

Hogan, Suellen J

Witell, Lars

Snyder, Hannah

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2017

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © COPYRIGHT 2017 Elsevier B.V.

Schlagwörter:

Customer relations

Health aspects

Medical personnel

Analysis

Psychological aspects

Health care industry

Physician patient relationships

Studies

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of business research - New York, NY : Elsevier, 1973, 70(2017), Seite 55-66

Übergeordnetes Werk:

volume:70 ; year:2017 ; pages:55-66

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DOI / URN:

10.1016/j.jbusres.2016.07.006

Katalog-ID:

OLC1988120799

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