The Role of the Sales-Service Interface and Ambidexterity in the Evolving Organization

Despite a long history of independent sales and service functions within organizations, customers are pressuring organizations to rethink their sales and service operations. Specifically, customers expect organizations to offer a “single face” of the firm rather than being forced to interact with mu...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Rapp, Adam A [verfasserIn]

Bachrach, Daniel G

Flaherty, Karen E

Hughes, Douglas E

Sharma, Arun

Voorhees, Clay M

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2017

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © The Author(s) 2016

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of service research - Thousand Oaks, CA : SAGE Publications, 1998, 20(2017), 1, Seite 59-75

Übergeordnetes Werk:

volume:20 ; year:2017 ; number:1 ; pages:59-75

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DOI / URN:

10.1177/1094670516679274

Katalog-ID:

OLC1991463774

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