From mandatory to voluntary: consumer cooperation and citizenship behaviour

Customer participation of mandatory (ensuring the completion of a service delivery) and voluntary behaviours (achieving the optimal results of the service) influence the outcomes of service organizations. This study examines how service firms transform from coproduction to cocreation in sharing econ...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Tsai, Ching-Yi Daphne [verfasserIn]

Wu, Shih-Hao

Huang, Stephen Chi-Tsun

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2017

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © 2017 Informa UK Limited, trading as Taylor & Francis Group 2017

© COPYRIGHT 2017 Taylor & Francis Group LLC

Schlagwörter:

perceived value

consumer readiness

cooperation

Customer citizenship behaviours

word of mouth

Analysis

Consumer behavior

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: The service industries journal - Abingdon : Routledge, 1983, 37(2017), 7-8, Seite 521

Übergeordnetes Werk:

volume:37 ; year:2017 ; number:7-8 ; pages:521

Links:

Volltext
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1080/02642069.2017.1337099

Katalog-ID:

OLC1994920955

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!