Designing Massive Open Online Courses to take account of participant motivations and expectations

We report on a study conducted on a Massive Open Online Course (MOOC) to explore and improve understanding and practice about MOOC learning design and participant motivations and expectations. The “Carpe Diem” MOOC was designed, developed and delivered in 2014. The MOOC participants' experience...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Salmon, Gilly [verfasserIn]

Pechenkina, Ekaterina

Chase, Anne‐Marie

Ross, Bella

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2017

Rechteinformationen:

Nutzungsrecht: © 2016 British Educational Research Association

Schlagwörter:

Learning

Distance education

Computer assisted instruction

Online instruction

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: British journal of educational technology - Oxford : Wiley-Blackwell, 1971, 48(2017), 6, Seite 1284-1294

Übergeordnetes Werk:

volume:48 ; year:2017 ; number:6 ; pages:1284-1294

Links:

Volltext
Link aufrufen
Link aufrufen

DOI / URN:

10.1111/bjet.12497

Katalog-ID:

OLC1996711679

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!