Unknown but interesting recommendation using social penetration

Abstract With the recent rise in popularity of social networks, millions of users have included social network Web sites into their daily lives. Traditional social recommendation systems suggest items with high popularity, familiarity, and similarity to users. Such recommendation processes might enc...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Huang, Jen-Wei [verfasserIn]

Ma, Hao-Shang

Chung, Chih-Chin

Jian, Zhi-Jia

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

Social network analysis

Recommendation system

Unknown but interesting

Anmerkung:

© Springer-Verlag GmbH Germany, part of Springer Nature 2018

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Soft computing - Springer Berlin Heidelberg, 1997, 23(2018), 16 vom: 11. Juli, Seite 7249-7262

Übergeordnetes Werk:

volume:23 ; year:2018 ; number:16 ; day:11 ; month:07 ; pages:7249-7262

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s00500-018-3371-y

Katalog-ID:

OLC2034899008

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!