A Comparative Study of Consumers’ Purchase Intention on Different Internet Platforms

Abstract The aim of this paper is to study consumers’ purchase intention on web-based and social-based B2C e-commerce platforms. This research is one of the first empirical studies to employ the Stimulus-Organism-Response Model (S-O-R Model) as a main research model. The researchers found six findin...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Patanasiri, Attasit [verfasserIn]

Krairit, Donyaprueth

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

E-commerce

Social-commerce

Stimulus-organism-response model

Web-based e-commerce

Anmerkung:

© Springer Science+Business Media, LLC, part of Springer Nature 2018

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Mobile networks and applications - Springer US, 1996, 24(2018), 1 vom: 29. Sept., Seite 145-159

Übergeordnetes Werk:

volume:24 ; year:2018 ; number:1 ; day:29 ; month:09 ; pages:145-159

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s11036-018-1139-3

Katalog-ID:

OLC2042003255

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!