Developing a cost-effective marketing information system

Abstract Management needs properly compiled, analyzed and evaluated data as a basis for planning, decision-making and control in sales and marketing operations. The cost-effectiveness of the various activities can then serve as a guide to future allocation of effort. The types of data available for...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Enrick, Norbert Lloyd [verfasserIn]

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

1978

Schlagwörter:

Customer Loyalty

Sales Volume

Industrial User

Gain Rate

Selling Season

Anmerkung:

© Academy of Marketing Science 1979

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of the Academy of Marketing Science - Springer-Verlag, 1973, 6(1978), 3 vom: Juni, Seite 157-166

Übergeordnetes Werk:

volume:6 ; year:1978 ; number:3 ; month:06 ; pages:157-166

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/BF02729781

Katalog-ID:

OLC2060585406

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!