Linkages between sales management tools and practices: Some evidence from British companies

Abstract This article investigates the interactions among sales management tools and practices used in six key areas of managerial responsibility, namely: organization, selection, training, remuneration, supervision, and evaluation. The results are based principally upon a mail survey of 113 U.K. ma...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Avlonitis, George J. [verfasserIn]

Boyle, Kevin A.

Format:

Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

1989

Schlagwörter:

Percent Level

Company Knowledge

Sales Force

Market Knowledge

Sales Representative

Anmerkung:

© Academy of Marketing Science 1989

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of the Academy of Marketing Science - Springer-Verlag, 1973, 17(1989), 2 vom: März, Seite 137-145

Übergeordnetes Werk:

volume:17 ; year:1989 ; number:2 ; month:03 ; pages:137-145

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/BF02723372

Katalog-ID:

OLC2060589657

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!