Heterogeneity Measures in Customer Satisfaction Analysis

Abstract In this paper we deal with the problem of identifying a valid way to characterize heterogeneity in the analysis of customer satisfaction observing the phenomenon through a new perspective. In the literature, the variability of a Customer Satisfaction index is measured by the standard deviat...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Valentini, Pasquale [verfasserIn]

Di Battista, Tonio

Antonio Gattone, Stefano

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2011

Schlagwörter:

Response pattern

Heterogeneity

Heterogeneity profile

Latent class model

Anmerkung:

© Springer Science+Business Media, LLC 2011

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of classification - New York, NY : Springer, 1984, 28(2011), 1 vom: 16. Feb., Seite 38-52

Übergeordnetes Werk:

volume:28 ; year:2011 ; number:1 ; day:16 ; month:02 ; pages:38-52

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s00357-011-9075-y

Katalog-ID:

SPR004452127

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