View-dependent textured splatting

Abstract We present a novel approach to render low resolution point clouds with multiple high resolution textures – the type of data typical from passive vision systems. The low precision, noisy, and sometimes incomplete nature of such data sets is not suitable for existing point-based rendering tec...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Yang, Ruigang [verfasserIn]

Guinnip, David [verfasserIn]

Wang, Liang [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2006

Schlagwörter:

Point rendering

Picture/image generation

Multi-texture

Real-time

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: The visual computer - Berlin : Springer, 1985, 22(2006), 7 vom: 21. Apr., Seite 456-467

Übergeordnetes Werk:

volume:22 ; year:2006 ; number:7 ; day:21 ; month:04 ; pages:456-467

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s00371-006-0015-5

Katalog-ID:

SPR004581741

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