Learning at any rate: action–effect learning for stimulus-based actions

Abstract Recent studies reported converging evidence for action–effect associations if participants adopted an intention-based action control mode in free choice conditions, whereas no evidence for action–effect associations was found when participants adopted a stimulus-based mode in forced choice...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Pfister, Roland [verfasserIn]

Kiesel, Andrea [verfasserIn]

Hoffmann, Joachim [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2010

Schlagwörter:

Test Phase

Free Choice

Effect Compatibility

Forced Choice

Acquisition Phase

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Psychological research - Berlin : Springer, 1921, 75(2010), 1 vom: 19. Mai, Seite 61-65

Übergeordnetes Werk:

volume:75 ; year:2010 ; number:1 ; day:19 ; month:05 ; pages:61-65

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s00426-010-0288-1

Katalog-ID:

SPR005689015

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!