Unknown but interesting recommendation using social penetration

Abstract With the recent rise in popularity of social networks, millions of users have included social network Web sites into their daily lives. Traditional social recommendation systems suggest items with high popularity, familiarity, and similarity to users. Such recommendation processes might enc...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Huang, Jen-Wei [verfasserIn]

Ma, Hao-Shang [verfasserIn]

Chung, Chih-Chin [verfasserIn]

Jian, Zhi-Jia [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

Social network analysis

Recommendation system

Unknown but interesting

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Soft Computing - Springer-Verlag, 2003, 23(2018), 16 vom: 11. Juli, Seite 7249-7262

Übergeordnetes Werk:

volume:23 ; year:2018 ; number:16 ; day:11 ; month:07 ; pages:7249-7262

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s00500-018-3371-y

Katalog-ID:

SPR006505597

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!