Three scenarios on enhancing learning by providing universal access

Abstract This paper presents three simple and effective technology-enhanced learning scenarios, specifically reaction sheets, cooperative writing, and self evaluation. These scenarios address universal access by providing web-based support and services with a potential for enhancing the learners’ ca...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Motschnig-Pitrik, Renate [verfasserIn]

Derntl, Michael [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2008

Schlagwörter:

Universal Access

Generic Scenario

Virtual Learning Environment

Learning Scenario

Collaborative Writing

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Universal access in the information society - Berlin : Springer, 2001, 7(2008), 4 vom: 04. Apr., Seite 247-258

Übergeordnetes Werk:

volume:7 ; year:2008 ; number:4 ; day:04 ; month:04 ; pages:247-258

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10209-008-0121-4

Katalog-ID:

SPR009141073

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!