Investigating the Effects of Gender on Consumers’ Moral Philosophies and Ethical Intentions

Abstract Using information collected from a convenience sample of graduate and undergraduate students affiliated with a Midwestern university in the United States, this study determined the extent to which gender (defined as sex differences) is related to consumers’ moral philosophies and ethical in...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Bateman, Connie R. [verfasserIn]

Valentine, Sean R. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2010

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of business ethics - Dordrecht [u.a.] : Springer Science + Business Media B.V, 1982, 95(2010), 3 vom: 06. Feb., Seite 393-414

Übergeordnetes Werk:

volume:95 ; year:2010 ; number:3 ; day:06 ; month:02 ; pages:393-414

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Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10551-010-0386-4

Katalog-ID:

SPR01114338X

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