Development and Validation of an Online Dynamic Assessment for Raising Students’ Comprehension of Science Text

Abstract This article reports on the development of an online dynamic approach for assessing and improving students’ reading comprehension of science texts—the dynamic assessment for reading comprehension of science text (DARCST). The DARCST blended assessment and response-specific instruction into...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wang, Jing-Ru [verfasserIn]

Chen, Shin-Feng [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of science and mathematics education - Dordrecht : Springer Science + Business Media B.V., 2003, 14(2014), 3 vom: 07. Okt., Seite 373-389

Übergeordnetes Werk:

volume:14 ; year:2014 ; number:3 ; day:07 ; month:10 ; pages:373-389

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10763-014-9575-4

Katalog-ID:

SPR013077740

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!