A Review of Asynchronous Trainings for the Implementation of Behavior Analytic Assessments and Interventions

Abstract As the prevalence of autism spectrum disorder continues to rise, there is a growing demand for well-trained service providers to provide behavior analytic interventions. With this increased service need comes the necessity to develop new and efficient training methods as an alternative to t...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Gerencser, Kristina R. [verfasserIn]

Akers, Jessica S. [verfasserIn]

Becerra, Lorraine A. [verfasserIn]

Higbee, Thomas S. [verfasserIn]

Sellers, Tyra P. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

Asynchronous

Training

Behavior analysis

Autism spectrum disorder

Developmental disabilities

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of behavioral education - Dordrecht [u.a.] : Springer Science + Business Media B.V, 1991, 29(2019), 1 vom: 08. Juni, Seite 122-152

Übergeordnetes Werk:

volume:29 ; year:2019 ; number:1 ; day:08 ; month:06 ; pages:122-152

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10864-019-09332-x

Katalog-ID:

SPR014178796

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!