On the 4-H Study of Positive Youth Development

Abstract The research reported in this issue advances our understanding of the multiple interactive influences on young people’s development. The study invokes Relational Developmental Systems Theory to show, among other findings, how the impact of out-of-school time depends on the number and range...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Hamilton, Stephen F. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2014

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of youth and adolescence - New York, NY [u.a.] : Springer Science + Business Media B.V., 1972, 43(2014), 6 vom: 22. März, Seite 1008-1011

Übergeordnetes Werk:

volume:43 ; year:2014 ; number:6 ; day:22 ; month:03 ; pages:1008-1011

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10964-014-0121-z

Katalog-ID:

SPR015107604

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!