Institutionalized Mutuality in Canada-China Management Education Collaboration

Abstract This paper examines the Canada-China Management Education Program (CCMEP, 1983–1996) between the University of Toronto (UT) and Huazhong University of Science and Technology (HUST). In this paper, we create a “Three Levels/Four Parameters” analytical framework, based on the concept of mutua...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wei, Shuguang [verfasserIn]

Liu, Xianjun

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Schlagwörter:

mutuality

regulative institutions

normative institutions

cultural-cognitive institutions

Anmerkung:

© Higher Education Press and Springer 2015

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Frontiers of education in China - Beijing : Higher Education Press, 2006, 10(2015), 3 vom: Sept., Seite 356-383

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2015 ; number:3 ; month:09 ; pages:356-383

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/BF03397075

Katalog-ID:

SPR020492634

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!