The Value of Using an E-Text in a Flipped Course

Abstract The flipped, or inverted, classroom model of instruction has been an effective pedagogical strategy for over a decade (Baker 2000; Lage et al. in Journal of Economic Education, 31(1), 30–43, 2000; Bergmann and Sams 2011; Wright 2011; Pearson in Education Canada, 52(5), 2012; Butt 2012; Bate...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Enfield, Jacob [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2016

Schlagwörter:

E-text

Electronic text

Game development

Flipped classroom

Instructional design

Inverted classroom

Anmerkung:

© Association for Educational Communications & Technology 2016

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: TechTrends - Washington, D.C. : Association for Educational Communications & Technology, 1985, 60(2016), 5 vom: 04. Juli, Seite 449-455

Übergeordnetes Werk:

volume:60 ; year:2016 ; number:5 ; day:04 ; month:07 ; pages:449-455

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s11528-016-0100-1

Katalog-ID:

SPR020597029

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!