Omnichannel and Digital-Only: Analyzing Digital Bookselling Operations in Four Norwegian Bookstores

Abstract Adapting to the digital age is a challenge for booksellers, resulting in paradoxical practices of providing digital books through brick-and-mortar stores, but also spurring innovations in the book trade. This article examines the digital operations of four Norwegian booksellers, looking spe...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Pettersen, Cathrine T. [verfasserIn]

Colbjørnsen, Terje [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

Bookselling

Digitalization

Internationalization

Omnichannel

Streaming

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Publishing research quarterly - New York, NY : Springer, 1991, 35(2018), 1 vom: 28. Nov., Seite 108-121

Übergeordnetes Werk:

volume:35 ; year:2018 ; number:1 ; day:28 ; month:11 ; pages:108-121

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Volltext

DOI / URN:

10.1007/s12109-018-9620-1

Katalog-ID:

SPR024354902

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