Students’ and teachers’ readiness for autonomy: beliefs and practices in developing autonomy in the Chinese context

Abstract In 2004, the Chinese Ministry of Education issued the College English Curriculum Requirements in an effort to revitalise English language teaching in China. This official document underpins “College English”, a compulsory course for non-English majors in the first 2 years of university stud...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Lin, Lilan [verfasserIn]

Reinders, Hayo

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2018

Schlagwörter:

Learner autonomy

Teacher autonomy

Readiness for autonomy

Teacher beliefs

Classroom practice

Anmerkung:

© Education Research Institute, Seoul National University, Seoul, Korea 2018

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Asia Pacific education review - [S.l.] : Springer Netherlands, 2000, 20(2018), 1 vom: 20. Nov., Seite 69-89

Übergeordnetes Werk:

volume:20 ; year:2018 ; number:1 ; day:20 ; month:11 ; pages:69-89

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s12564-018-9564-3

Katalog-ID:

SPR026774429

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!