Stakeholder marketing: a definition and conceptual framework

Abstract Stakeholder marketing has established foundational support for redefining and broadening the marketing discipline. An extensive literature review of 58 marketing articles that address six primary stakeholder groups (i.e., customers, suppliers, employees, shareholders, regulators, and the lo...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Hult, G. Tomas M. [verfasserIn]

Mena, Jeannette A.

Ferrell, O. C.

Ferrell, Linda

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2011

Schlagwörter:

Stakeholder marketing

Stakeholders

Stakeholder orientation

Exchange theory

Anmerkung:

© Academy of Marketing Science 2011

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: AMS review - New York : Springer, 2011, 1(2011), 1 vom: März, Seite 44-65

Übergeordnetes Werk:

volume:1 ; year:2011 ; number:1 ; month:03 ; pages:44-65

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s13162-011-0002-5

Katalog-ID:

SPR030710006

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!