Job creation and improved consumer health through commercialisation of tiger nut yoghurt: a willingness to pay analysis

Abstract The study assessed consumers’ perception and willingness to pay for tiger nut yoghurt developed by Sanful (Pak J Nutr 6:755-758, 2009) in Ghana. It used cross-sectional data collected from 315 yoghurt consumers from five (5) communities in the Kumasi metropolis. Descriptive statistics, 3-po...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wongnaa, Camillus Abawiera [verfasserIn]

Adams, Faizal

Bannor, Richard Kwasi

Awunyo-Vitor, Dadson

Mahama, Isaac

Osei, Bismark Afoakwa

Owusu-Ansah, Yaw

Ackon, Angelina

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

Attributes

Perception

Willingness to pay

Tiger nut yoghurt

Anmerkung:

© The Author(s). 2019

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of Global Entrepreneurship Research - Berlin : SpringerOpen, 2014, 9(2019), 1 vom: 04. Jan.

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2019 ; number:1 ; day:04 ; month:01

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1186/s40497-018-0139-x

Katalog-ID:

SPR036539694

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!