Entrepreneurial marketing: the missing link in social enterprise studies

Abstract In spite of the recurrent emphasis on the importance of social enterprise (SEs) in the entrepreneurship literature, there has never been a research conducted on the marketing approaches for a social enterprise. The focus of this article is on the entrepreneurial marketing (EM) aspects in so...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Asgari Ghods, Mohammad [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

Marketing for social enterprises

Entrepreneurial marketing

Marketing

Social enterprises

Anmerkung:

© The Author(s). 2019

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of Global Entrepreneurship Research - Berlin : SpringerOpen, 2014, 9(2019), 1 vom: 29. Mai

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2019 ; number:1 ; day:29 ; month:05

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1186/s40497-019-0163-5

Katalog-ID:

SPR03653997X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!