Identifying latent patterns in undergraduate Students’ programming profiles

Abstract This study aims to explore and reveal profiling patterns in the measurement of cognitive and noncognitivecharacteristics of undergraduate students’ programming performances. Spatial skills, workingmemory, perceived programming self-efficacy, mathematics scores, and academic grade point aver...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Altun, Arif [verfasserIn]

Mazman, Sacide Guzin

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Schlagwörter:

Mental Rotation

Verbal Memory

Work Memory Capacity

Mathematics Achievement

Programming Performance

Anmerkung:

© Altun and Mazman. 2015

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Smart Learning Environments - Berlin : SpringerOpen, 2014, 2(2015), 1 vom: 17. Sept.

Übergeordnetes Werk:

volume:2 ; year:2015 ; number:1 ; day:17 ; month:09

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1186/s40561-015-0020-0

Katalog-ID:

SPR036664057

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!