The impact of E-dictionary strategy training on EFL class

Abstract The present study attempts to clarify how effective strategy training has been with pocket electronic dictionaries for non-English major EFL learners in an English reading class. The study was designed on the basis of the results of my previous study (LET Kansai Chapter Collected Papers 15:...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Koyama, Toshiko [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2015

Schlagwörter:

Pocket electronic dictionary

Reference skills

Dictionary strategies

Dictionary training

Anmerkung:

© Springer Berlin Heidelberg 2015

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Lexicography - Sheffield : Equinox Publishing, 2014, 2(2015), 1 vom: 07. Juli, Seite 35-44

Übergeordnetes Werk:

volume:2 ; year:2015 ; number:1 ; day:07 ; month:07 ; pages:35-44

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s40607-015-0018-3

Katalog-ID:

SPR036743496

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!