Test-taking behavior under formula and number-right scoring conditions

Abstract Plake and Wise (1986) identified several research approaches that have the potential for adding information about guessing behavior on multiple-choice items. These approaches focus on the types and characteristics of items that tend to be omitted under correction-for-guessing instructions,...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Plake, Barbara S. [verfasserIn]

Wise, Steven L.

Harvey, Anne L.

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

1988

Schlagwörter:

Correct Answer

Rect Answer

Factor Pattern Matrix

Penalty Information

Educational Psychology Class

Anmerkung:

© The Psychonomic Society, Inc. 1988

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Bulletin of the Psychonomic Society - Springer-Verlag, 1973, 26(1988), 4 vom: Okt., Seite 316-318

Übergeordnetes Werk:

volume:26 ; year:1988 ; number:4 ; month:10 ; pages:316-318

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.3758/BF03337668

Katalog-ID:

SPR037063057

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!