Real time muscle texture morphing

Abstract This paper presents a method for Real Time Muscle Texture Morphing utilizing the Unreal Developer Kit (UDK). The method applies wrinkle map technology to a torso; whereby multiple textures for tense and relaxed body poses are imported into the Unreal engine. The textures are blended using a...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Penninck, Greg [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2013

Schlagwörter:

rigging

texturing

shaders

UDK

wrinkle maps

real time muscles

Anmerkung:

© The Computer Games Journal Ltd 2013

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: The Computer Games Journal - Berlin : Springer, 2012, 2(2013), 1 vom: März, Seite 85-99

Übergeordnetes Werk:

volume:2 ; year:2013 ; number:1 ; month:03 ; pages:85-99

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/BF03392338

Katalog-ID:

SPR037947303

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