Development of an AHP hierarchy for managing omnichannel capabilities: a design science research approach

Abstract Because of the importance of omnichannel services in today’s consumer markets, B2C organizations have a high demand for management instruments that support the organizational development of omnichannel capabilities. Prior literature acknowledges that the shift to omnichannel paradigm demand...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Wulf, Jochen [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2019

Schlagwörter:

Omnichannel management

Organizational capabilities

Capability model

Analytical hierarchy process

AHP hierarchy

Design science research

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Business research - Heidelberg : Springer, 2008, 13(2019), 1 vom: 12. März, Seite 39-68

Übergeordnetes Werk:

volume:13 ; year:2019 ; number:1 ; day:12 ; month:03 ; pages:39-68

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s40685-019-0095-5

Katalog-ID:

SPR039355497

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!