Advancing theory in marketing: insights from conversations in other disciplines

Abstract Over the years, marketing scholars have voiced concerns regarding the dearth of indigenous theory development in marketing, reliance on theories developed in other disciplines, and the downward trend in conceptual articles published in marketing journals. Advancing marketing theory encompas...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Varadarajan, Rajan [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

Marketing theory

Theory critique

Revision and extension

Mid-range theory

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: AMS review - New York : Springer, 2011, 10(2020), 1-2 vom: 02. Mai, Seite 73-84

Übergeordnetes Werk:

volume:10 ; year:2020 ; number:1-2 ; day:02 ; month:05 ; pages:73-84

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s13162-020-00167-8

Katalog-ID:

SPR040037991

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!