Student Reasoning About the Lever Principle Through Multimodal Representations: a Socio-Semiotic Approach

Abstract There is increasing recognition of the multimodal representational nature of science discovery practices and the roles of multiple and multimodal representations in students’ meaning making in science (Lemke, 1998; Tytler, Prain, Hubber, & Waldrip, 2013; Tang, International Journal of S...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Xu, Lihua [verfasserIn]

Ferguson, Joseph [verfasserIn]

Tytler, Russell [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2020

Schlagwörter:

Socio-semiotic

Materiality

Multimodality

Model-based reasoning

Anmerkung:

© Ministry of Science and Technology, Taiwan 2020

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: International journal of science and mathematics education - Dordrecht : Springer Science + Business Media B.V., 2003, 19(2020), 6 vom: 08. Juli, Seite 1167-1186

Übergeordnetes Werk:

volume:19 ; year:2020 ; number:6 ; day:08 ; month:07 ; pages:1167-1186

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10763-020-10102-9

Katalog-ID:

SPR04480444X

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!