An exception handling framework for case management

Abstract In order to achieve their business goals, organizations heavily rely on the operational excellence of their business processes. In traditional scenarios, business processes are usually well-structured, clearly specifying when and how certain tasks have to be executed. Flexible and knowledge...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Andree, Kerstin [verfasserIn]

Ihde, Sven

Weske, Mathias

Pufahl, Luise

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

Exception handling

Knowledge-intensive processes

Flexible processes

Case management

Anmerkung:

© The Author(s) 2022

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Software and systems modeling - Berlin : Springer, 2002, 21(2022), 3 vom: 08. Apr., Seite 939-962

Übergeordnetes Werk:

volume:21 ; year:2022 ; number:3 ; day:08 ; month:04 ; pages:939-962

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10270-022-00993-3

Katalog-ID:

SPR046836624

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!