E-learning bibliometric analysis from 2015 to 2020

Abstract This study aims to comprehensively examine the e-learning research field by conducting a bibliometric analysis of 12,272 publications between 2015 and 2020 from the WoS database. The study aims to highlight collaborations between authors, universities, and countries in the field, to identif...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Djeki, Essohanam [verfasserIn]

Dégila, Jules

Bondiombouy, Carlyna

Alhassan, Muhtar Hanif

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2022

Schlagwörter:

Bibliometric analysis

Meta-analysis

E-learning

E-learning meta-analysis

E-learning analysis

Anmerkung:

© Beijing Normal University 2021

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Journal of computers in education - Berlin : Springer, 2014, 9(2022), 4 vom: 30. Jan., Seite 727-754

Übergeordnetes Werk:

volume:9 ; year:2022 ; number:4 ; day:30 ; month:01 ; pages:727-754

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s40692-021-00218-4

Katalog-ID:

SPR048372994

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!