Determinants of organic tunisian purchasing behaviour: an application of the consumption values theory

Abstract Based on the theory of consumption values, which include epistemic, social, emotional, conditional, and functional values, this study aims to investigate consumer choice behavior for organic products in Tunisia. Furthermore, it examines the moderating influence of environmental knowledge. D...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Kifaya, Raja [verfasserIn]

Rama, Daniele

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

Epistemic value

Social value

Emotional value

Conditional value

Functional value

Environmental knowledge

Anmerkung:

© The Author(s) 2023

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Italian journal of marketing - Cham : Springer Nature Switzerland AG, 2020, 2023(2023), 2 vom: 19. Apr., Seite 161-177

Übergeordnetes Werk:

volume:2023 ; year:2023 ; number:2 ; day:19 ; month:04 ; pages:161-177

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Volltext

DOI / URN:

10.1007/s43039-023-00073-4

Katalog-ID:

SPR051717832

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