Book Review: Historical influences, present problems, and futuristic solutions in African countries. Brantina Chirinda, Kakoma Luneta, and Alphonse Uworabayeho (Eds.). (2022). Mathematics education in Africa: the fourth industrial revolution

Gespeichert in:
Autor*in:

Hylemon, Jennifer T. H. [verfasserIn]

Format:

E-Artikel

Sprache:

Englisch

Erschienen:

2023

Schlagwörter:

Mathematics education

Africa

Fourth Industrial Revolution

Colonization

Anmerkung:

© The Author(s), under exclusive licence to Springer Nature B.V. 2023

Übergeordnetes Werk:

Enthalten in: Educational studies in mathematics - Dordrecht [u.a.] : Springer Science + Business Media B.V., 1968, 115(2023), 1 vom: 14. Juli, Seite 111-123

Übergeordnetes Werk:

volume:115 ; year:2023 ; number:1 ; day:14 ; month:07 ; pages:111-123

Links:

Volltext

DOI / URN:

10.1007/s10649-023-10249-6

Katalog-ID:

SPR054653126

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!