Recent developments in the economics of advertising : an Edward Elgar Research Review

Recommended readings (Machine generated): C. Christou and N. Vettas (2008), 'On Informative Advertising and Product Differentiation', International Journal of Industrial Organization, 26 (1), January, 92-112 -- Claude Fluet and Paolo G. Garella (2002), 'Advertising and Prices as Signa...
Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Autor*in:

Anderson, Simon P.

Körperschaften:

Edward Elgar Publishing

Format:

E-Book

Sprache:

Englisch

Erschienen:

Cheltenham: Edward Elgar Publishing ; 2016

Schlagwörter:

Werbung

Schlagwörter:

Advertising, Economic aspects

Formangabe:

Electronic books

Anmerkung:

The recommended readings are available in the print version, or may be available via the link to your library's holdings

Umfang:

1 Online-Ressource (688 p) ; cm

Weitere Ausgabe:

Erscheint auch als Druck-Ausgabe: Recent developments in the economics of advertising - Cheltenham, UK : Edward Elgar Publishing, 2016

Reihe:

Edward Elgar E-Book Archive

The international library of critical writings in economics series

Links:

Link aufrufen
Link aufrufen
Link aufrufen

ISBN:

978-1-78536-365-8

DOI / URN:

10.4337/9781785363658

Katalog-ID:

1744972923

Nicht das Richtige dabei?

Schreiben Sie uns!